ANKARA- Ekonomik krizin etkileri gün geçtikçe daha derinden hissedilirken pek çok aile çocuğuna meyve alamaz hale geldi. Bazı marketlerde çocukları mutlu edebilmek adına "göz hakkı" reyonu uygulamasına başlandı. Geçen yıl ilk kez uygulamaya konulan ücretsiz "göz hakkı" reyonu ya da sepeti, özellikle zincir marketlerde hızla yayılıyor. Marketlere gelen çocuklar, kendileri için özel hazırlanan "göz hakkı" sepetinde gördüğü meyvelerden dilediğini alıp tüketebiliyor.
Çocuklar en çok çilek ve muz tercih ediyor
Hemen hemen her şehrin farklı ilçelerinde şubeleri bulunan marketlerde çocuklar için özel reyonlar hazırlandı. İçinde çeşitli tadımlık meyvelerin bulunduğu sepetlerin üzerinde "Çocuklar için ücretsiz göz hakkı", "Çocuklarımız için ücretsiz göz hakkı reyonu" ve "Ürünlerimiz yıkanmıştır, afiyet olsun" yazıyor. Böylece markete gelen çocuklar, canlarının çektiği meyveleri ücretsiz alıp yiyebiliyor. Geçen yıl başlayan uygulama, artan ilgi nedeniyle hızla yayılmaya devam ediyor. Çocuklar, özellikle karadut, çilek, muz, kivi ve erik gibi sevilen meyveleri tercih ediyor.
Subscribe for our daily news
John Carpet
But unfortunately for most of us our role as gardener has never been explained to us. And in misunderstanding our role, we have allowed seeds of all types, both good and bad, to enter our inner garden.
Joeby Ragpa
This template is so awesome. I didn’t expect so many features inside. E-commerce pages are very useful, you can launch your online store in few seconds. I will rate 5 stars.
ReplyAlexander Samokhin
This template is so awesome. I didn’t expect so many features inside. E-commerce pages are very useful, you can launch your online store in few seconds. I will rate 5 stars.
ReplyChris Root
This template is so awesome. I didn’t expect so many features inside. E-commerce pages are very useful, you can launch your online store in few seconds. I will rate 5 stars.
Reply